יום שני, 17 בינואר 2011

כבל מאריך אלחוטי!

אני לא ממציא ואני אפילו לא מכיר אחד כזה. מבחינתי מרקוני זה מרקו קטן, ליאונרדו דה וינצ'י היה המנהיג של צבי הנינג'ה ופורד זאת בסך הכל מכונית של ליסינג. יחד עם זאת יש לי יומרות. ולראיה (כן, מותר להתחיל משפט ב-ו החיבור) עשרה רעיונות אשר ישפרו את חיי כולנו:

10. תאורת שירותים בתוך האסלה - גם מחמם אך בעיקר נותן לנו את מינימום האור הרצוי למציאת האסלה בלילה ולאחר מכן ישיבה נהדרת בחושך.

9. כפתורים בשלט הניתנים לתכנות  - כפתורים לווליום קבוע על פי מצבים שונים: לילה, רגיל ואנשים מפריעים מסביב.

8. שהוורד יתקן באופן עצמאי משפטים שנכתבו בטעות בשפה הלא נכונה, לדוגמא: tmk susk zv gucs nna hpv

7. אני רוצה לדעת מה יש במקרר שלי באמצעות אתר אינטרנט או אפילו טבלת אקסל. למה עדיין צריך לקום בשנת 2011?

6. אני רוצה לקבל מתכונים אופציונאלים מרשימת המצרכים הקיימת בסעיף 7.

5. להוציא חוק על איסור השתתפות שחקנים מפורסמים או מפורסמים למחצה בתפקידי אורח בסדרות מתח. לא יהיה ניתן לדעת מראש מי הרוצח!

4. מערכת סינון סטטוסים בפייסבוק - כל סטטוס שתואם מילים של שיר, יחסם באופן אוטומטי.

3. הוספת רצועות סקוטש הן לשולי שמיכת הפוך והן לשולי המיטה = חום, בידוד ואושר

2. בשלטים בדרכים עם הק"מ הנותרים ליעד, שיהיה רשום גם זמן הגעה משוער.

1. רעיון העודף של מפתח דיסקונט רק במקום להעביר לחסכון פרטי שאפשר יהיה לכוון את זה לתרומות.


2 תגובות:

  1. העתיד כבר כאן:
    6. http://www.recipematcher.com
    1. http://www.round-up.org.il

    השבמחק
  2. |-: תודה ותודה!

    השבמחק